پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150753
نتانياهو در آستانه شکست انتخاباتي
تاریخ انتشار : 1393/12/20 09:05:28
نمایش : 1599
نتايج نظرسنجي‌هاي جديد در سرزمين‌هاي اشغالي فلسطين از احتمال شکست نخست‌وزير رژيم صهيونيستي در انتخابات آينده خبر مي‌دهند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، نتايج يک نظرسنجي در روز سه‌شنبه، تقويت‌کننده سايرنظرسنجي‌هاي انجام شده در سرزمين‌هاي اشغالي است که نشان مي‌دهند «بنيامين نتانياهو»، نخست‌وزير رژيم صهيونيستي پس از سخنراني جنجالي در کنگره درباره برنامه هسته‌اي ايران در آستاه شکست براي رسيدن به چهارمين دوره نخست‌وزيري خود است.

پايگاه خبري «سالون» ضمن اعلام اين خبر افزود نتايج نظرسنجي انجام شده توسط «کنست کانال» نشان مي‌دهد که جناح «اتحاديه صهيونيست» از حزب «ليکود» پيشي گرفته است.

پيش‌بيني اين نظرسنجي نشان مي‌دهد حزب اتحاد صهيونيست در انتخابات داخلي که هفته آينده برگزار مي‌شود ۲۴ کرسي و حزب ليکود ۲۱ کرسي را از آن خود خواهند کرد. حزب «يش آتيد» نيز طبق پيش‌بيني‌ها ۱۴ کرسي به دست خواهد آورد.»

روزنامه صهيونيستي هاآرتص نوشته در صورتي که اتحاديه صهيونيسم با يش‌آتيد و ساير احزاب کوچک‌تر ائتلاف کند مي‌تواند بيش از ۵۶ کرسي را از آن خود کند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html